Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Η ΧΑΡΤΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

 
 ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.

1) Επεξεργασία του χάρτη και “ανάγνωση” από τα παιδιά με τη βοήθεια και των εικόνων.
2) Συζήτηση και προβληματισμός για τον τρόπο διαβίωσης και τους πιθανούς κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίζουν κάποια παιδιά στην Ελλάδα και τον κόσμο.
Ευαισθητοποίηση των παιδιών και γνωριμία με οργανισμούς που προστατεύουν τα παιδιά και τα δικαιώματα τους πχ unicef κα.
3) Ζωγραφική. Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες των 3 – 4 
Κάθε ομάδα αναλαμβάνει να ζωγραφίσει σε χαρτί μεγέθους Α8 ένα από τα δικαιώματα των παιδιών. Στο τέλος κάθε ομάδα παρουσιάζει το έργο της και αφού ψηφίσουμε την καλύτερη εργασία τις εκθέτουμε στην τάξη.
4) Το βιβλίο «Έχω δικαίωμα να». Τα παιδιά ζωγραφίζουν σεσελίδες Α4 ένα - ένα τα δικαιώματά τους . Η δασκάλα τα συρράβει και αφού διαλέξουν το χρώμα του χαρτονιού που θέλουν για εξώφυλλο, γράφουν τον τίτλο : Έχω δικαίωμα να… συγγραφέας : το όνομά τους , εκδόσεις : το νηπιαγωγείο τους και τη σχολική χρονιά.
5) Εκμάθηση του τραγουδιού, αν όλα τα παιδιά της γης. Αφού τα παιδιά μάθουν καλά το τραγούδι μπορούν να μοιράσουν τους ρόλους και να το δραματοποιήσουν. Επίσης μπορούν να
το τραγουδήσουν με τη συνοδεία μουσικών οργάνων. Τέλος μπορούμε να ακούσουμε παιδικά τραγούδια από άλλες χώρες και να βρούμε ομοιότητες και διαφορές με τα ελληνικά .
6) Αναζήτηση πληροφοριών και φωτογραφιών στο διαδίκτυο σχετικά με τους οργανισμούς που ασχολούνται με την προστασία των παιδιών.
Γιατροί χωρίς σύνορα : www.msf.gr
Γιατροί του κόσμου : www.mdngreece.gr
Unicef: www.unicef.gr
Χαμόγελο του παιδιού : www.hamogelo.gr
7) Κατασκευή ιστοσελίδας στον Blogger και "δημοσίευση" του υλικού που θα παραχθεί στο πρόγραμμα
8) Παρουσίαση του προγραμματος στο υπόλοιπο σχολείο, στον τοπικό τύπο, στην UNICEF Eλλάδας κλπ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου